Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem strony internetowej www.stomaf.pl. Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią niniejszej polityki, wyjaśniającą nasze stanowisko i praktyki dotyczące Państwa danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do korzystania z naszego serwisu www.stomaf.pl.
1. Informacje ogólne.
Serwis www.stomaf.pl realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
4. Logi serwera.
5. Udostępnianie danych.
6. Zarządzanie plików cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
Niniejsza informacja została przyjęta w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej nr L 119/1 z 4.5.2016; dalej RODO). Celem informacji jest w szczególności wykonanie obowiązku, o którym mowa w art. 13 i 14 RODO.
1. Definicje
W treści niniejszej polityki posługujemy się poniższymi zwrotami:
a) My, Stomaf Sp. z o.o., Administrator, z siedzibą w Warszawie, ul. Leonidasa 76a, 02-239, NIP: 5270015965, REGON 010424815.
b) Ty, Pan, Pani, Państwo – osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Stomaf Sp. z o.o.
2. Kim jest administrator danych?
Administrator danych to osoba ustalająca cele i sposoby przetwarzania danych osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Stomaf Sp. z o.o.
3. Jakie dane osobowe przetwarzamy?
W związku z prowadzoną przez nas działalnością, przetwarzamy w szczególności dane osobowe: naszych partnerów biznesowych będących osobami fizycznymi (w tym: klientów, dostawców itd.), osób kontaktowych wskazanych przez wspomnianych partnerów (w tym przedstawicieli handlowych, osób wskazanych jako odpowiedzialne za realizacje wspólnych projektów, zadań itd.), osób z którymi prowadzimy korespondencje, osób uzyskujących możliwość wejścia na teren naszego zakładu, osób korzystających z naszego serwisu internetowego, a także osób zainteresowanych zatrudnieniem u nas. Zakres przetwarzanych danych każdorazowo jest adekwatny do celów przetwarzania.
4. W jakim celu przetwarzamy dane?
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach;
W wymienionych przypadkach dane przetwarzane będą przez czas utrzymywania się interesu w związku z którym są przetwarzane. W szczególności: działania marketingowe prowadzone będą do czasu zgłoszenia przez Państwa stosownego sprzeciwu, zaś zapis z monitoringu wizyjnego będzie przechowywany nie dłużej niż 3 miesiące, chyba że co innego wynika z powszechnie obowiązujących przepisów.
5. Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?
Nie macie Państwo obowiązku udostępniania nam swoich danych osobowych. Tym niemniej, odmowa może spowodować niemożliwość zawarcia lub wykonania zawartej z nami umowy lub realizacji przez nas innych czynności (np. przesłania korespondencji, uzyskania dostępu na teren zakładu, uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym itd.).
6. Czy dane mogą być przetwarzane w procesach obejmujących zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie „kwalifikowane"?
Obecnie nie stosujemy żadnych operacji, w ramach których dochodziłoby do zautomatyzowanego podejmowania decyzji wywołujących po stronie ich adresatów skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nich wpływających. W przypadku wdrożenia w przyszłości takich operacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych – zapewnimy ich zgodność z właściwymi przepisami, w tym art 22 RODO.
7. Komu możemy udostępniać Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy będziemy do tego zobowiązani lub uprawnieni na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być zwłaszcza:
inni administratorzy, w tym:
a) organy administracji publicznej uprawnione do żądania udostępniania danych
b) podmioty powiązane z nami
c) inne podmioty – w przypadkach, gdy charakter świadczeń realizowanych przezeń na naszą rzecz powoduje, że wskazane podmioty samodzielnie określają cele i sposoby przetwarzania danych osobowych i w związku z tym stają się administratorami danych osobowych. Może to dotyczyć zwłaszcza: agencji reklamowych, agencji uczestniczących w organizacji konkursów lub wydarzeń promocyjnych, banków, kurierów i przewoźników, a także podmiotów współpracujących z nami przy obsłudze spraw rachunkowych, podatkowych lub prawnych
d) nabywcy wierzytelności względem Państwa – w przypadku, gdy zdecydujemy się na dokonanie zbycia takich wierzytelności, w szczególności na istnienie znacznych zaległości płatniczych
Nie ujawnimy Państwa danych osobowych osobom, które nie są uprawnione do ich przetwarzania.
8. Czy Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)?
Obecnie nie przewidujemy przekazywania Państwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Nie wykluczamy jednak, że w przyszłości możemy uznać to za zasadne. W takim przypadku, Państwa dane będą zabezpieczone w sposób wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy, w szczególności poprzez zastosowanie tzw. standardowych klauzul umownych (SCC).
9. Jakie prawa przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem danych?
Możecie Państwo wystąpić do nas w szczególności z wnioskiem o:
a) dostęp do przetwarzanych danych (w tym informację o przetwarzaniu przez nas danych lub przekazanie kopii danych)
b) sprostowanie (poprawienie) danych
c) ograniczenie przetwarzania (wstrzymanie operacji na danych lub nie usuwanie danych)
d) usunięcie danych („prawo do bycia zapomnianym")
e) przeniesienie danych do innego administratora
Powyższe wnioski mogą być wysyłane w szczególności w sposób określony w pkt. 13 poniżej – i będą rozpatrywane zgodnie z właściwymi przepisami, w tym art. 15-20 RODO.
10. Prawo sprzeciwu
Niezależnie od powyższego, jesteście Państwo uprawnieni do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, które realizowane jest w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. W tym przypadku:
a) jeżeli dane osobowe są przetwarzane na cele marketingu – niezwłocznie zaprzestaniemy takiego przetwarzania
b) jeżeli podstawą przetwarzania danych jest interes innego rodzaju – zaprzestaniemy takiego przetwarzania, chyba że wykażemy: że wspomniany interes jest nadrzędny wobec Państwa interesów, praw i wolności lub też istnieje podstawa do ustalenia dochodzenia lub obrony roszczeń
Prawo sprzeciwu może być realizowane w szczególności poprzez wysyłkę stosownego oświadczenia w sposób określony w pkt. 13 poniżej.
11. Skarga do organu nadzorczego
W przypadku, gdy uznacie Państwo że przetwarzanie danych, które Państwa dotyczy, narusza obowiązujące przepisy – macie Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12. Aktualizacje Polityki Prywatności i miejsce jej publikacji
Zobowiązujemy się do regularnego przeglądu niniejszej Polityki Prywatności i każdorazowo jej zmiany w sytuacji, gdy okaże się to niezbędne lub pożądane z uwagi na: zmiany w stosownych przepisach prawa, zmiany wytycznych organów odpowiedzialnych za nadzór nad procesami ochrony danych osobowych. Aktualna wersja Polityki Prywatności będzie każdorazowo dostępna przez cały czas na naszej stronie internetowej pod adresem: www.stomaf.pl
13. W jaki sposób można się z nami skontaktować?
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sposobu wykorzystania przez nas Państwa danych osobowych, można się z nami skontaktować telefonicznie, pocztą elektroniczną lub listowną pod następującymi numerami i adresami:
Stomaf Sp. z o.o., ul. Leonidasa 76a, 02-239 Warszawa – z dopiskiem „Ochrona danych osobowych", tel. (22) 632 55 24; email: stomaf@wp.pl
Ostatnia aktualizacja dokumentu 29.11.2018r.